El pla Kanpai que es va desplegar entre el matí del divendres 19 de juny i la matinada del dissabte 20 en quatre punts de la demarcació de Girona va tenir un pes destacat a l’Alt Empordà, on es van fer dispositius simultanis a Figueres i la Jonquera. Només a la Jonquera es van identificar 103 persones i es van controlar 39 vehicles, mentre que a Figueres es van identificar 18 persones més a la sortida de l’AP-7. L’operatiu, coordinat per la Regió Policial de Girona, també es va dur a terme a Lloret de Mar i Girona.