El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha adjudicat les obres de desdoblament del cinturó de ronda de Figueres per 102 milions d'euros. Es tracta d'un tram de 8,2 quilòmetres que enllaça entre les sortides de Figueres Sud i Figueres Nord de l'AP-7. Es faran tres nous enllaços amb les carreteres C-31, C-260 i N-260. El projecte contempla duplicar la capacitat del cinturó de ronda pel costat dret del traçat actual de l'N-II que rodeja la capital de l'Alt Empordà. El ministeri ha anunciat que les obres es coordinaran amb altres projectes que hi ha per connectar el cinturó de ronda amb l'AP-7 a partir d'una via d'alta capacitat.