Els Mossos van intensificar entre divendres al matí i la matinada de dissabte el pla Kanpai en quatre punts de les comarques gironines: Girona, Lloret de Mar, Figueres i la Jonquera. Els dispositius van mobilitzar 153 efectius de diferents cossos policials i es van tancar amb 203 persones identificades, que acumulaven 283 antecedents. El pla Kanpai té com a objectiu reforçar la seguretat i la convivència a través de la intervenció coordinada dels diferents cossos policials i organismes competents. També busca reduir el risc de reiteració delictiva, actuar preventivament sobre conductes reincidents i detectar situacions que puguin derivar en dinàmiques de multireincidència.
Классификация: Общество
Тональность 0
Информативность 0
www.diaridegirona.cat