Просмотр новости

Найдите то, что Вас интересует

La Generalitat parla amb Blanes i Lloret per obrir un nou centre per a persones sense llar i descongestionar La Sopa

Дата публикации: 21-06-2026 07:30:54

La Generalitat està parlant amb Blanes i Lloret de Mar, entre altres indrets, per explorar nous recursos que ajudin a alleugerir la pressió sobre La Sopa de Girona, el centre de referència de la demarcació per a persones en situació de sensellarisme. Així ho ha assegurat a Diari de Girona el delegat del Govern a Girona, Xavier Guitart, que ha concretat per primera vegada aquests dos municipis com a punts on s’està treballant en el marc d’una estratègia més àmplia de descentralització.

Классификация: Общество

Схожие новости

#Наименование новостиТональностьИнформативность
1Aquestes són les platges de la Costa Brava que no tindran dutxes per aquest estiu00
2Jordi Aulet, nou gerent del Consorci d’Aigües Costa Brava Girona00
3Balanç del pla Kanpai dels Mossos a Girona, Lloret, Figueres i la Jonquera: 203 identificats amb 283 antecedents00
4Territori autoritza una vintena d’actes festius i pirotècnics a les platges gironines aquest estiu00
5Girona és la província catalana amb més ports amb bandera blava00
6Amenaça una treballadora d'un supermercat de Blanes amb un ganivet i la policia el deté hores després en una baralla00
7Un detingut i 121 identificats en un operatiu Kanpai a l'Alt Empordà00
8Girona registra el millor abril d’hipoteques sobre habitatge des del 201000
9Vila-real busca frenar la fuga de consum i reduir els locals buits amb el nou pla del comerç local00
10 La Generalitat quiere cambiar la normativa: plantea a las empresas que aprueben el teletrabajo en verano y adapten los horarios 00