La Generalitat està parlant amb Blanes i Lloret de Mar, entre altres indrets, per explorar nous recursos que ajudin a alleugerir la pressió sobre La Sopa de Girona, el centre de referència de la demarcació per a persones en situació de sensellarisme. Així ho ha assegurat a Diari de Girona el delegat del Govern a Girona, Xavier Guitart, que ha concretat per primera vegada aquests dos municipis com a punts on s’està treballant en el marc d’una estratègia més àmplia de descentralització.
Классификация: Общество
Тональность 0
Информативность 0
www.diaridegirona.cat