El sindicat CSIF ha denunciat la situació laboral que, segons assegura, viu des de fa temps la Policia Local de Tossa de Mar i ha expressat el seu suport als agents afectats. L’organització parla d’un clima «tòxic i insostenible» dins del cos i reclama a l’Ajuntament que adopti mesures per posar fi a una situació que considera perjudicial tant per als professionals com per al servei públic.