L’Ajuntament de Banyoles ha tancat els Consells de Barri, una ronda de visites als diferents barris de la ciutat, amb una participació d’unes 300 persones en les vuit trobades que s’han fet. La iniciativa, celebrada entre el 4 de maig i el 10 de juny, ha servit per fomentar la participació ciutadana.