Les comarques de Girona ja han començat a notar l’entrada de l’estiu amb temperatures plenament caniculars, platges plenes i més mobilitat cap al litoral. Aquest dissabte, les màximes han superat els 36 graus en alguns punts de la província, en la prèvia d’un de la primera onada de calor de l'estiu.
Классификация: В стране
Тональность 0
Информативность 0
www.diaridegirona.cat