همه ساله با آغاز فصول گرم مسئولان بر مدیریت مصرف برق توسط مشترکان تأکید میکنند اما سؤال اصلی اینجاست که آیا این امر نشاندهنده آن است که با کمبود تولید برق مواجه هستیم؟