Basta – som nyligen öppnat en takterrass – väcker missnöje hos kommunen. Inspektörerna underkänner restaurangens inredning och kräver att alkoholen tas bort. – Larvigt, tycker krögaren.
| # | Наименование новости | Тональность | Информативность | Дата публикации |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Här är den enda krogen i Nässjö som vill ha nattöppet under VM | 0 | 0 | 08-06-2026 |
| 2 | Handgemäng på hotell – efter Sveriges förlust | 0 | 0 | 21-06-2026 |
| 3 | Efter år av störningar – nu tvingas hyresgäst att flytta | 0 | 0 | 20-05-2026 |
| 4 | LISTA: Här är de 33 lokala restaurangerna med prickfri hygien | 0 | 0 | 06-05-2026 |
| 5 | Alkoholtillstånd - ger nya möjligheter på logen i Topperyd | 0 | 0 | 16-06-2026 |
| 6 | Så blev pizzerian en av kommunens renaste restauranger | 0 | 0 | 07-05-2026 |
| 7 | Jobbskatteavdrag lagar inte det trasiga i Sverige | 0 | 0 | 22-06-2026 |
| 8 | Så fick salongerna i Sandviken sina namn | 0 | 0 | 22-06-2026 |
| 9 | Därför utreds brott på Bergsmannen | 0 | 0 | 22-06-2026 |
| 10 | Förbundets oro för pop up-klubbar: ”Kan bli jätteschism” | 0 | 0 | 22-06-2026 |