צה"ל הודיע כי תקף בדרום לבנון לאחר "הפרות חוזרות ונשנות של הפסקת האש על ידי חיזבאללה". על פי סוכנות הידיעות הלבנונית, לפחות 15 נהרגו. יו"ר הפרלמנט האיראני איים: "לא נהסס להגיב במקרה של הפרת המזכר"
Классификация: Международные
Тональность 0
Информативность 0
www.haaretz.co.il