סגן נשיא ארה"ב ג'יי די ואנס אמר שטראמפ רוצה להתחיל יחסים חדשים עם העם האיראני ושהוא הנחה את המשלחת האמריקאית להשיג הפסקת אש אזורית. אלא שבאותה עת אמר הנשיא בריאיון לפוקס ניוז ש"האיראנים חייבים לעצור מיד את שלוחותיהם בלבנון, אחרת ארה"ב תחדש את התקיפות באיראן". הוא גם איים ש"אם יהיה צורך נשתלט על מצר הורמוז"
Классификация: Международные
Тональность 0
Информативность 0
www.haaretz.co.il