מקור ישראלי ששוחח עם "הארץ" אמר כי צה"ל יצטרך לסגת חלקית מהקו הצהוב. לדבריו, צבא לבנון יתנהל תחת פיקוח אמריקאי הדוק, ויקבל אחריות גם על שטחים שלא נמצאים כעת תחת שליטת צה"ל
Классификация: Международные
Тональность 0
Информативность 0
www.haaretz.co.il