Просмотр новости

Найдите то, что Вас интересует

Amanda Lind: ”Går att vara miljöpartist och hata papperssugrör”

Дата публикации: 17-06-2026 17:40:21

Är det verkligen en bra idé att sänka rösträttsåldern till 16 år? Hur kan den enskilda individen känna hopp genom klimatkrisen? Och vore det inte skönt att vara ensam ledare för Miljöpartiet? Amanda Lind, Miljöpartiets ena språkrör, gästar Edvin Törnblom i DN:s intervjuserie inför valet.

Схожие новости

#Наименование новостиТональностьИнформативностьДата публикации
1Magdalena Andersson: ”Jag siktade inte på att få Nobelpriset för min bok”0512-06-2026
2Elisabeth Thand Ringqvist: ”Jag läser inget om mig i sociala medier”0516-06-2026
3S-ledaren öppnar för minoritetsregering0510-06-2026
4Nooshi Dadgostar: ”Jag är ganska avslappnad vad gäller privatmoral”0515-06-2026
5Simona Mohamsson: Fördelen med att vara singel som partiledare är att jag kan jobba 24/70511-06-2026
6MP: ”Väldigt tydligt hur långt vi har pressat dem”-3501-06-2026
7Carl Bildt: ”Det är inte min grej att recensera Moderaternas politik”0513-06-2026
8S vill ha ”startpaket” för unga – ska minska ”hemmasittare”0506-06-2026
9Sven-Eric Liedman: Han har fått Magdalena Andersson att låta som Donald Trump-5624-06-2026
10Röda kvinnor och blå män – här är frågorna som skiljer dem åt0710-06-2026

Классификация: Мнения. Схожих патентов: 0. Схожих новостей: 10. Тональность: 0. Информативность: 5. Источник: www.dn.se.