El vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Juan Antonio Serrano, va explicar aquest dilluns, durant la presentació de la campanya d'estiu al Parc Astronòmic del Montsec, que els indicadors dels primers mesos de l'any permeten afrontar la temporada amb optimisme. «Les dades demostren que estem revalidant les xifres de l'any passat», va afirmar.